Hej då fullkorns makaroner, Hello potatis..

Okej, eftersom pilates bollen och jag är historia och jag har gett mig fan på att vara hetast på stranden (iaf i min egen lilla värld) Så har jag sagt hej då till makaronerna och har idag ätit potatis.. ja bara potatis, en stor jävla tallrik med potatis...och det var inte gott.. inte ett dugg, så jag hoppas verkligen att det är effektivt..
P yrade något om att han och min systers man hade date på mc donalds och drog snabbare än snabbast..
Ungefär som om han hade fått någon potatis iaf, den räckte bara till mig..
Han hade ju åtminstone den goda smaken att åka å slafsa i sig skiten på borta plan och inte framför ögonen på mig... mmm va gott med potatis, stackars dig som måste äta big mac och säkert en paj och en glass.... skit...



   å andra sidan så är det här det första som kommer upp när man googlar donken, så potatis känns rätt ok iaf...

Kommentarer
Postat av: Tina

Heej Gumsan!!!
Vill du ha kostråd,ler???skippa ALLA kolhyderater,såsom pasta,ris,potatis,vitt bröd.Ät i stället kött,fisk,kyckling,frukt&grönsaker...Lycka till...
pssst!!!du vet att vi ska ha BÄBIS VA???SÅÅ MYSIGT..

2008-04-19 @ 10:58:51
Postat av: Martina

äh, hur ska jag orka det där.. jag tänker tro på min egen makaron diet haha..
grattis!!!!! Kram

2008-04-19 @ 18:43:36
URL: http://martans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0