UTMANING!!!!

3 NAMN DU GÅR UNDER:
Darling, Tina, Martan..

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG:
Skrämmer mig....moi???? Inget!!!!!
Jo då, att det ska hända något med någon jag tycker om.
Att Anna inte ska hitta snygga VB jeans :)
Att bli ensam eller sjuk

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG JUST NU:
Hahaha skitiga träningsbyxor, abercrombie luvtröja, D&G keps ( jävligt het)

TRE SAKER DU TYCKER OM:
Saker, då räknas alltså inte systrar syskonbarn å P???
Då tar jag mina nya friis skor, min kamera, och datorn :)

TRE SAKER DU SKA GÖRA NÄRMSTA TIDEN:
Njuta av P å svågers sällskap, nä det räknas inte för det var ett ljug!!
Träna om någon timme, imorgon träffa Plut å Johan, och INTE glömma att ringa Linda som fyller år..

TRE FAVORIT LÅTAR JUST NU:
Britney- piece of me, 50 cent Akon- I still kill, Britney- ööööh va heter den senaste???
Vet inte om det egentligen e favoriter, men bra att träna till.

TRE SAKER DU VERKLIGEN VILL HA:
Å ska jag behöva begränsa till tre så vet jag inte om jagvill vara med,
Ett par Cavalli solglasögon jag hittat, sol å värme, semester :)

DU ÄR NU UTMANAD!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag kommer hitta snygga VB jeans :)

2008-05-16 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0