TYLÖSAND BABY!!!

Nu har jag betalt stugan i Tylösand.. Ååå va jag längtar, vill åka NUUU!!!
Gör dock inte om misstaget att tälta.. Det visade sig att det inte riktigt var min grej!!!
Vi var i tylösand förr förra året med P:s bror och tjej.. Och sov nästan på varandra alla 4 i ett pytte tält :)
Meningen var ju inte riktigt att viskulle tälta, vi skulle egentligen till Köpenhamn, ja vi kom till köpenhamn oxå, blev total blåsta och hamnade på ett hotell i horkvarteren.. Vilket vi inte såg eftersom vi anlände på dagen..

När vi kom ut några timmar senare var hela stället förvandlat, det var horor och sexshoppar så långt ögat kunde se.. Och P och hans bror blev erbjudna kokain så fort vi kom ut genom dörren.. P:s bror tackade gladeligen ja till det eftersom han inte fattade och trodde att människan erbjöd honom COCA cola och inte bara KOLA hahahaha det skrattade vi gott åt hela semestern..

Så fort vi kunde flydde vi Danmark och åkte tillbaka till trygga sverige :)
Och då hamnade vi i Halmstad i pytte tältet.. Det var en konstig upplevelse.. Speciellt när vi första dagen på stranden upptäcker att både mitt och P:s ex har hamnat på samma jävla strand i HALMSTAD... Vad är oddsen liksom??? Jaja, den här gången blir nog bättre.. Är mkt tacksam för att jag har en egen dusch den här gången och slipper dela med håriga smutsiga människor.. Jag klarar inte riktigt sånt!!








MY L<3VE :)

TÄLTET, nä jag hjälpte inte till haha

Eeh japp, behöver jag ens säga ngt??


NIIIIIIIIIIIIIIICE!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Iza

Mm, Visingsö var verkligen underbart, men Tylösand är ju inte fel det heller precis. Hyrde stuga där varje sommar förut, är det fint väder är det ju nästan som att vara utomlands =)

2008-05-12 @ 10:48:30
URL: http://izadenys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0