Törnrosa sov i 100 år

Seriöst, hur orättvist är det inte att Törnrosa kunde få sova i 100 år, vakna upp med en prins pigg å utvilad och inte en dag äldre än när hon somnade??? Varför händer inte det mig??
Jag är ju så trött... Om jag somnar så skulle jag nog kunna sova så länge.. Men vet inte om jag vill vakna utvilad å snygg och inse att jag bor ihop med en gubbe på 128 år.. Å jag är så snäll så jag skulle ju aldrig kunna lämna honom.. Å herregud vilka val man ställs inför..

Nu ska jag sova, inte i 100 år, men jävligt länge.. eller inte, i morgon är det upp med tuppen även om det är lördag, har massor å göra innan Plut å Johan dyker upp i morgon.. å herre min jedu... (mathilda, skulle det där suttit ihop? herreminjedu??)

god natt på er..
over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0