Tiden går fort..

Min mamma ringde just, och frågade varför jag inte hälsade på min kusin i affären nu när jag var på landet..
Hon hade blivit jätte ledsen och gått hem och sagt att Martina ville inte hälsa på mig, hon gick bara förbi!!

Men hallå, kan jag hjälpa att ungen växt en meter och inte alls ser ut som den där lilla lilla ungen längre..
Hon kunde väl kommit fram och sagt,
- Hej det är jag som är din kusin Cornelia och jag har blivit vuxen nu...

Då kanske kanske jag skulle ha kännt igen henne, men jag tvivlar endå..
Hur fort får tiden gå egentligen???? För om hon är så där stor helt plötsligt, då betyder ju det att jag är................................................................typ död... uppmuntrande......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0