THE WALK OF SHAME!!!!

igår hände ngt pinsamt... Det var inte bara pinsamt, det var sjunka genom jorden gömma mig i kudden pinsamt..

Skulle hämta ut biljetter till ett antal personer till K1.. Sista dagen att hämta ut å jävligt bråttom!
Kommer i siiiista sekund (bokstavligen) till ATG ombudet..
Säger koden och får biljetterna och ska dra kortet...

INGEN TECKNING...
- Jo men jag vet att det finns pengar, det är något fel..
- jag kan pröva igen om du vill..
-Ja gör det...
INGEN TECKNING
Dom skriker gärna extra högt oxå så att alla ska höra...
Bakom kassan står 3 personer och försöker få kortet att funka eftersom jag hävdar att JAG VET att det finns pengar på kortet...


- Jag drar ett annat kort istället...
TEKNISKT FEL!!!!!!

- men skämtar ni med mig eller?? Det är ju något fel på eran jävla maskin...
- Nej det är inget fel på maskinen, det är fel på kortet, kanske du inte har pengar??
- Men jag säger ju för fan att det finns pengar på kortet.. Dra kortet i den andra maskinen..
- ok, men det kommer inte gå..
- Nä för det är fel på era maskiner..
INGEN TECKNING
- Vad ska vi göra nu, ska jag makulera biljetter???
- Men e du rolig eller, ska jag bli av med mina biljetter för att du har fel på dina prylar?? Det finns inga mer biljetter att köpa!
- Det är inte fel, det måste vara fel på ditt kort...
- Hur många ggr ska jag behöva säga det DET ÄR INTE FEL PÅ MITT KORT!! Och nu kommer jag bli av med mina biljetter för att du är inkompetent!!! IDIOT!!!!

Och sen stormade jag ut därifrån med P som en rädd hundvalp i koppel bakom..
Kommer hem så jävla arg svärandes över idioten som sett till att vi inte har biljetter till K1, går direkt in på banken på datorn...

SALDO 45,50 kr....
Japp, jag kommer inte gå tillbaka dit och hämta ut nya biljetter.. SKÄMS MARTINA din otrevliga människa!!
Och ja, jag skäms.. Förlåt ATG gubbe, förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0