Thank god it's friday

Äntligen fredag :) Och är hemma tidigt dessutom :)
Jag ligger en vecka efter schemat och har enda tills igår gått omkring å trott att det är nästa vecka då det kommer hit kompisar från Örebro.. Men ack så fel jag hade, det var nästa helg..

Men det var ganska skönt, nu ska jag vara hemma med min Linda ikväll istället, vi ska hyra film å äta godis :)
P har jag skickat ut han får inte vara hemma, (förlåt Petra tror att din man blev inblandad)
Egentligen borde jag dessutom vara på väg till Angelina nu, som behövde ta en titt på mitt hår, men det är jag ju inte... Jag sitter ju här och dricker kaffe :) Det är jobbigt när det är mkt att göra, vilket brukar resultera i att jag inte gör någonting alls... Nu ska jag försöka hinna gå å träna innan Lee å Kay kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0