Sprängd skalle..

Har såååå ont i huvudet, fattar inte riktigt varför jag sitter vid datorn, men var tvungen att kolla mail från forever21..
Den där beställningen visade sig bli så jäkla krånglig att det nästan inte är värt kläderna längre..
Det hade varit mindre krångligt att köpa en flygbiljett å åka till USA å köpa grejerna själv..
Det hade antagligen gått jävligt mkt snabbare oxå...

Är på riktigt uselt humör, ont i huvudet, hat kärlek till forever21 och kommer dessutom hem svettig å äcklig å längtar efter en dusch...då är varmvattnet avstängt, TILL I MORGON!!!!!!!!!!!
Vad säger man?? Suuuuuck!

Anna, står på arlanda å väntar när du landar hahaha..
Nä men du kan väl bestämma en dag när du orkar med Petra??? Alltså inte orkar med Petra, utan bestämma en dag med Petra när du orkar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Har precis kommit från stranden. Måste skaffa en solbränna innan jag kommer hem, inser att jag är pinsamt blek för att ha varit här så länge.

Pratar med Petra när ni kan komma, ska bli jättekul.

Ska gå och smörja mig med kylbalsam, brände mig och är helt röd. Inte riktigt tanken..
Anna

2008-05-28 @ 12:58:51
Postat av: Martina

åååååh va orättvist :)

2008-05-28 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0