Sorg

Igår var en sorgensdag..
Min dator dog.. Insåg att halva min existens var upphängd på datorn, och höll på att dö själv..
Alla kort, som av lathet inte blivit nedbrända på skivor eller sparats på något annat ställe.. Bilder på syskonbarnen, ifrån resor.. Höll på att ha ihjäl P för att han inte fick igång den igen...

Och så idag, när jag nästan förlikat mig med mitt öde, så återuppstod den!!!!!!! :) :) :)
Så nu ligger alla bilder på cd skivor prydligt uppradade i förvarings pärmar.. :)

SO I'M BACK!!!!!

I min sysslolösa deprimerande tillvaro utan dator och framförallt blogg, rensade jag garderoben, och hittade lite grejer som eventuellt hamnar på tradera. Men lägger ut här först ifall ngt skulle vara av intresse...

puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0