Second hand

Alla tidningar hyllar Lisa Larsson, second hand butiken på Bondegatan i sthlm..
Så idag när jag endå var på söder så gick jag förbi... Jag förstår inte.... Vad är det som alla älskar???

Fick panik när jag klev in, det luktade gammal farbror om alla använda kläder som hängde högt och lågt..
Jag kunde knappt andas och såg nästan baciller hoppa från den ena inrökta skinnjackan till den andra..
Svettiga skor stod uppradade.. Usch, jag tycker att det är jätte bra om någon kan fynda å bli glad där, och uppenbarligen gör ju folk det... Men mig gav det ingenting annat än panik känslor, har fortfarande lukten av gammal farbror i näsan... bläää!!

Kommentarer
Postat av: jenna vixsie

jo man skulle jo vilja mer än gärna

2008-05-08 @ 21:37:45
URL: http://www.ladynesseo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0