Sannings programet..

Kommer inte ihåg vad det heter, och undrar varför jag tittar på skiten, det måste vara min sadistiska sida..
Programmet, som går ut på att svara på frågor kopplad till en lögndetektor, å sen vinna pengar för varje sant svar, gör mig förbannad.. Eller bannat som min systers son skulle ha sagt..

Ärligt talat, är dom nöjda med sig själva kanal 5?? (eller är det 4:an??) Jag borde ju ha spöstraff för att jag inte kan slita mig från skiten!!!

Hur kan man göra underhållning med människors liv på spel??
Hur kan man som pojkvän sitta i TV och säga att han skulle vilja att flickvännen hade silikonbröst, eller att han haft 1000 ggr bättre sex med någon annan!! SERIÖST va e det för jävla puckon som ställer upp i det här programmet????

Igår var det en kille som hette Linus som skulle knäcka hela släkten för att försöka roffa åt sig några tusenlappar (GIRIGA JÄVEL) med sig till programmet hade han bla sin flickvän..

En utav dom första frågorna är:
- Skulle du vilja att din flickvän hade silikonbröst??
- Ja
SVARET ÄR SANT!!! säger den där jävla inspelade rösten och flickvännen vill krypa under stolen utav förnedring.

Nästa fråga:
- Har du varit otrogen mot din flickvän???
- Jag svarar ja på det..
SVARET ÄR SANT...

Flickvännen kämpar som en döende för att hålla tillbaka tårarna och behålla ett litet unns värdighet..
Flickvännen ber sin vidriga pojkvän att sluta om han vill kunna rädda deras förhållande..
Och Killen, Linus......FORTSÄTTER..
Jag säger bara så här, hade det varit P som utsatt mig för det, dragit med mig till tv för att kasta den där skiten i min fejja... Oj oj oj.. Han hade aldrig någonsin lämnat den studion.. Möjligtvis med den där jävla lögndetektorn och pontus gårdingers belåtna flin nerkörda i halsen...

Varför tittar jag på det här??? Jag blir så upprörd så jag knappt kan andas, men kollar gör jag..
Men nästa söndag ska jag slänga fjärren i toan om det är vad som krävs.. För sånna här program borde inte finnas.. Hoppas vid GUD att den där tjejen spottade tönten i ansiktet efteråt och levererade ett par sanningare hon med!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: DaDunk

Saningens ögonblick, klockrent program;D

2008-05-05 @ 20:11:35
URL: http://dunkenjr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0