Roomservice????

P tycker att det är mitt jobb att städa, trodde ALDRIG att jag av alla människor skulle falla i den bittra fällan att jag köpte det... Men vad ska jag säga.... Pinsamt nog så har jag städat, och P.........han har tittat på tv...
Återstår att se om han tar tag i mitt hår och sliter i väg mig till ngn grotta på äkta grottmänniskovis lite senare..
Jag får skylla mig själv, är patetisk.. Nästa gång får fan han städa och jag ska sitta å titta på..
Yeah right, så kommer det nog att bli.. Förövrigt är det lika bra att jag städar, för killar suger verkligen på det. Det blir ju inte rent, jag förstår inte problemet...

Apropå problem så har jag ett annat sådant, bestämde mig tillslut för att skicka tillbaka bikini överdelen, (sparade underdelen och hoppades lite att hitta någon överdel som passar till, det blir nog inte jättelätt) men har skickat tillbaka den och lyckats glömma att lägga i returlappen.. Så nu har jag bara skickat tillbaka den utan något som hellst bevis på att det är jag som skickat den...hmm hoppas verkligen att dom har förståelse för en förvirrad människa på Nelly.com.. Annars blir det till att betala för ingenting :(

Lyckades lägga högsta budet på TRE par solglasögon på tradera. Skitsnygga, men hade ju inte direkt räknat med att få alla tre.. Å ibland blir jag så trött på mig själv å mitt handlande. Men det går nog över när dom sitter på min näsa :)

Det är illa när man handlar så mkt att när man får avi från posten har man inte en jävla aning om vad det är.. Så är det lite nu, och jag måste sluta!!

Försökte hitta bilder på solglasögonen, men hittade inga.. Ni får se när dom kommer istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0