Present anlänt

Presenten till min kära syster har anlänt :)
Jätte fint!!! Kan ju fortfarande inte säga vad det är eftersom hon inte fått presenten än, men visar bild i morgon..

Ja den här kvällen försvann ju i något sorts dimma, har inte hunnit med någonting...
Låg i badet, (riktigt äckligt av mig att lägga mig i badet utan att duscha först när jag tränat, ligga där å flyta runt i sin egen svett uuuääsch) la mig redan innan jag hunnit sätta på vattnet, låg å läste min bok och tittade inte ens upp innan badkaret var fullt, och då flög jag ur, vattnet var brungult, jag överdriver inte, man såg ingenting, det var skitäckligt.. Det är tydligen ngt fel på rören i huset... Funderar på att stämma dom!! Så jävla äckligt..

 ok jag överdriver en aning...

Kommentarer
Postat av: tjockisen

Jag vet,brukar hända här oxå,BLÄÄÄ,SKITÄCKLIGT,brukar hjälpa om man spolar ur rören..men tycker att d inte ska hända,vi bor i Sverige,vi har väl rent vatten va???eller???

2008-05-15 @ 08:57:37
Postat av: Pertan

Ha ha ha, din stackare kunde du sova efter det där :D/Puss

2008-05-15 @ 10:14:42
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0