PAUS!!

Paus ifrån trååååkigt jobb i 2 minuter.. vill inte jobba, jag tror inte att det är min grej :)
Undrar lite vad som hände med vädret??? Från en miljard plus grader kändes det som till storm på ett par timmar?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Hade fått ett mail från forever21 att dom ville att jag skulle ringa?? Eeeh, något var oklart med min order, men snälla ska jag hålla mig vaken halva natten för att pricka in deras öppet tider och sen ringa till USA och småprata lite??? Nä eventuellt inte...
Hoppas det räckte med mitt mail.. varför ska det alltid vara så krångligt allting???

Och ANNA om du läser det här, när kommer du hem???????? haha tycker jag har väntat en halv evighet nu :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag åker till Bangkok och shoppar de sista fem dagarna. (Det måste räcka) Till Sverige kommer jag den 10 Juni. Då är det bara att ta med sig Petra och komma förbi!!

2008-05-27 @ 06:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0