Ont i dag...

Hej små persikohalvor!!!
M har ont i huvudet idag, å på det så har jag åkt land och rike runt kommunalt!!!!!!
Var ute igår, och idag hade min lilla blomma Wilma 3 års kalas, så det var bara att masa sig upp..
Kom dock snabbt på att biljäveln stod kvar i stan, p var inte direkt i skick att köra den hem igår...
Och höll på att börja gråta, såg hela dagen framför mig, illamående skabbig å svettig på tunnelbanor och bussar.

Kom precis hem nu, helt slut som människa, lyckades dessutom sätta på mig en klänning som hade tendens att blåsa upp över huvudet hela tiden, så jag har försökt ta mig fram på mina skakiga ben, med ett krampaktigt tag om klänningen för att slippa visa mer hud än nödvändigt.. vad som är nödvändigt är ju visserligen relativt, min jag tyckte det räckte med att den var kort redan från början...

P blev uppraggad av en gammal dam i 65 års åldern igår :)
Hon lurade honom att hennes man hade dött, och P (som är lite puckad) köpte hela storyn.. Han undrade tydligen inte vad hon gjorde på en bar på söder om hennes man dött för ett par timmar sen..
Sen visade det sig att damen i fråga bara hittat på allt för att hon ville pussas med P och vän Matte :)
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig, men det gjorde inte dom...

Söder, helt ärligt... det är ganska äckliga människor på söder.. Visserligen är det skönt å avslappnat, men det finns ju en gräns för hur avslappnad man är ute bland folk... Sista stället vi var på så fick jag en hand rakt mellan benen..
Det är ju så totalt smaklöst att man knappt vet hur man ska reagera..
Jag undrade lite hur han tänkte och hur han tror att tjejer funkar..
Ååå jag kör upp handen mellan benen på den här totalt okända människan så vill hon nog ligga...
Det verkar väl rätt logiskt????
Usch, nä jag blev åter igen påmind om att det inte finns en enda anledning att gå ut på söder..
TRAGISKT!

Innan vi gick ut var vi i tanto och myste i solen, så jävla skönt.. Synd bara att det tydligen ska bli kallt hela veckan nu.
Nu ska jag ta en huvudvärks tablett, och försöka bli människa igen..
Sen lägger jag in lite bilder från Wilmas birthday baluns :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0