one for Wilma and 10 for me :)

Hallu...
Åkte till stan för att shoppa present till Wilma som fyller 3 år på tisdag..
Kom hem med, ytterst lite till Wilma men desto mer till moi :)
Och sen undrar jag hur stor chans det är att bli uppraggad av 2 olika frisörer som vill ha en hårmodell inom loppet av 1,5 timme??????? Är det frisörernas stora hårmodell letar dag idag eller vad har jag missat ????
Antagligen tyckte dom synd om mig när jag gick förbi i min korta lilla toffs å ville hjälpa mig...
Men tji fick dom, det här håret ska inte klippas en jävla milimeter!!!!!!!!!!!!
Längtar tills jag har långt hår igen och hoppas att Angelina har tid snart!

Dagens shopping nedan...

image244
Världens skönaste linnen från Gina tricot, nu har jag alla färger :)

image245
Den här ska jag ha när jag går hem från stranden :)

image246
Fin och rosa jacka :)

image247
Den här sprang jag på i en affär jag aldrig går till, och blev så kär att detta hände...
image248

image249

image250
Ooooops... lite ångest i efterhand, men va fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0