Nationaldag, sveriges?? Norges??

Är det inte lite underligt att vi firar Norges nationaldag med jordens pompa å ståt, medans våran egen verkar försvinna bland vardagliga sysslor?? Inget fel att fira Norges nationaldag, men hajjar inte riktigt varför?? Är vi inte i sverige? Eller har jag total missuppfattat? Bor jag i Norge utan att veta det?? Betyder det att jag är norrman, för då känns alla dessa norrmans skämt inte så jävla roliga längre..

Igår när jag skulle ut till djurgården var det high life i stan, hela stockholm hade plötsligt förvandlats till norrmän..
Alla hade norska flaggor å tutade å skrek...( Var det någon som var inne i stan igår????)
Det gick knappt att komma fram ( hamnade dessutom bakom hela högvakts häst prylen och fick hästbajs hela däcken, inte uppskattat) Så nu undrar jag, består sverige av bara norrmän?? Eller är det svennar som bara letar en anledning att få dricka sprit?? Och OM det är norrmän hela högen, ochdom uppenbarligen ääääälskar Norge så mkt att dom travar omkring frivilligt i hästskit till knävecken med flaggan i högsta hugg, varför bor dom då i Sverige och inte Norge??? Ja jag vet inte.... kom tillslut till Regnskogen iaf och träffade ett par trevliga hajar..

    Jag ger mig fan på att det var Norska hästar oxå!!

   Norrmän invarderar Strandvägen!

    En söting å en haj :)

  Haha vilken ful stackare..

  Å jag hittade NEMO

   Hajarna

Hit ska jag åka med Ante å Mille å Bubba.. Barnen tyckte det var skit kul... eller barnen var faktiskt halvimponerade, men P å jag var helimponerade :) Men jag får ta med barnen som täckmantel :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Bloggdesign till utlottning hos mig! check it out! :D

2008-05-18 @ 13:36:46
URL: http://sussie.blogg.se
Postat av: malin

ha en bra dag!

2008-05-18 @ 13:41:53
URL: http://malinhenriksson90.blogg.se
Postat av: anneli

Kika gärna in på min blogg och tyck till om vem som bar klänningen bäst av Drew Barrymore och Jenna Elfman :)

2008-05-18 @ 13:47:06
URL: http://annelilinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0