Kärlekshistoria

Varför har inte jag råd att köpa allt jag vill ha???
Hmm, kanske borde byta yrke om det är rikedomar jag är ute efter :)
Det finns så mkt saker jag vill ha, och jag köper dom ju iaf, även om jag inte har råd.. Vilket inte är sunt för min ekonomi eller förhållande.. Öppnade ett sparkonto för drygt ett år sen, där jag sparar 1000 kr i månaden.. Hur mkt tror ni finns på det kontot i dagsläget??? 0 gott folk...0....

P tycker att jag borde växa upp och bli vuxen.. Börja ta lite ansvar... Eeeh det är ju det jag gör...
Jag ser till att ha kläder på kroppen!! Det är ganska vuxet enligt mig..
Och hey, det var ju den här shopping missbrukande ha galna människan han blev kär i, varför ändra ett vinnande koncept????????????????????
Jag skulle seriöst vilja se P om jag slutade bry mig om vad jag hade på mig eller hur jag såg ut, tror inte han skulle gilla det.. Alltså tänker jag fortsätta handla tills helvetet fryser till is, allt för att vara snäll mot P, självklart!!
Det här vill jag glädja P med nu....

Friis & Company: Constancia  Brandos.se  Click on images to enlarge them asos.com

Chandelier Cotton Frill Asymmetric Dress With Ties Asos.com

Star Print Chiffon Shirt Asos.com


Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny bloggdesign? Gillar du någon av designerna i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just du får en :)

2008-05-06 @ 14:50:26
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh den klänningen var riktigt fin!

2008-05-06 @ 15:09:24
URL: http://cferetti.blogg.se
Postat av: Sannah

Awww, kom tillbaka ikväll lr nåt så finns det säkert en ny design :D

2008-05-06 @ 16:06:04
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Carin

*..Staaaaaaaaaagedivaaaaaaaaaar in i bloggen och ristar ett litet minnesmärke...*

Hej!

Tack för titten på min blogg! Kul att du gillar kortet! :-)

Snygga kläder! Spara ja.. det är svårt många gånger! Finns ju så mycket fint och roligt att köpa! Men ju mer man spenderar desto mer kommer det in?! (Hörde det av Oprah en gång och det kör jag med.. *s*) Nå ja, man måste ju tänka på BNP:n om inte annat! ;-)

Ha det fint! =)

2008-05-06 @ 19:50:27
URL: http://sprallokort.blogg.se
Postat av: Anna

Snygg klänning! Kjolen också men den är lite för kort för mina ben..
Anna

2008-05-06 @ 20:00:59
Postat av: Bästa Storasyster

Du måste fixa datorn nuuuuuuu, puss :)

2008-05-07 @ 10:07:54
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0