Känner träningsvärken komma krypande..

aj aj vad det kommer göra ont i morgon...
Kanske ska behålla bikinin som motivation..
Jag är en lat människa som i vanliga fall brukar låtsas inför mig själv att det räcker ju att man varit på gymmet, då har man ju tränat, eller??? Kan gå en halvtimme på bandet och sen gå hem å vara skitnöjd med mig själv..

Skulle nog kunna påstå (pinsamt nog) att så här hårt har jag inte tränat på lääääänge, säkert nästan aldrig...
Nästan aldelles säkert inte på flera flera år.. Men va fan bättre sent än aldrig. Och från å med idag ska jag kasta på mig den där bikinin VARJE dag när jag kommer hem, för då vet jag aldelles säkert att det blir träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0