Istid??

Idag har jag varit på ngn slags utflykt, ursäkta med vad är det för dag att ha en utflykt på??
Hade behövt 2 liter vodka för att hålla mig varm.. Skakade som en dåre.. Drack mugg efter mugg med te, vilket resulterade i kissnödighet utan toalett..  Äh fy fan för den här dagen.. Skyndade mig hem å trodde att mina solglasögon hade kommit (känns mkt angeläget att ha dom i den här starka solen hmm).. Men icke sa Nicke, den där människan måste vara sanslöst slö!! Hade fått en liten "extra katalog" från HM oxå, vad tycker ni om den här?? Måste jag ha den? Eller klarar jag mig utan? Mitt omdömme är inte längre att lita på eftersom jag köper allt jag ser. Så jag lägger det i era händer :)

 hittade tyvärr ingen bättre bild, finns i rött oxå..

Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh,skitsnygg i rött..handla det ditt samvete tilllåter,dvs en jävla massa,skrattar,det e vi värda,tycker du inte...pöss på dig...

2008-05-16 @ 09:22:08
URL: http://misslibra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0