Inte mitt fel..

Nä skyll inte på mig att det inte blir ngt bloggat här, skyll på blogg.se som verkar ha gjort det till sin livsuppgift att få mig att tappa förståndet, Har försökt kommit in på sidan hela dagen, men noooope.. Det har inte gått.
Har roat mig med att kolla andras bloggar istället, den första bloggen jag fick upp var ett av P:s ex... Jag känner mig förföljd, hon är tydligen överallt :) Vill inte se henne mer nu tack.. Har fått min livsdos av hennes ansikte!!

Efter helgens värmeattack så var det lite chockerande att komma ut i morse, det är inte helt lätt att veta vad man ska ha på sig från den ena dan till den andra.. Ena dagen shorts nästa dunjacka (nåja nästan iaf)
Tränade extra länge idag för att försöka kompensera för helgens alkoholintag, och är nu slut som människa.
Önskar det vore roligare att träna, det är ju så jävla tråkigt!!

I helgen kommer Plut å Johan hit.. Det ska bli kul.. Längtar redan efter helgen!!
Hur fan ska man orka en hel vecka fram tills dess?????????? Suck..

Kommentarer
Postat av: Pertan

Träna på, som fan bara, det är nyttigt har jag hört från en säker källa... Ha ha ha

2008-05-13 @ 08:07:53
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0