Gulp.. självförtroende= spårlöst försvunnet

Okej, bikini provningen resulterade i sådan ångest att jag nu fullständigt tränat skiten ur mig själv i en timme..
Är ärligt talat så slut att fingrarna darrar så att det är rätt knivit att pricka rätt på tangentbordet..
Vill hellst bara spy...
Antagligen kommer jag vakna i morgon med carmen electras kropp och sån ohygglig träningsvärk att jag inte kommer ur sängen.. Tur då att vi köpt ställbara sängar så att jag bara kan hissa upp sängen tills jag trillar ur och kan krypa till bussen...

Är osäker på bikinin, vet inte om den känns värd 1000 spänn.
skorna var skit snygga!! Ska ta bilder nu så får ni hjälpa mig med att bedöma bikinin sen ok?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0