Garderobs rensning

Har inte tidigare insett hur smart det här är, att sälja på bloggen alltså..
Men såg att min kära vän Aura gjort det och tänkte varför inte... Får se om ni hittar något utav intresse, annars åker det ut på tradera.. enjoy :)

 
Beige kavaj från DKNY.. Den ser inte klok ut på bilden, men är jätte fin och lite glansig i materialet. Storlek M, men är ganska liten M.. 200 kr

  
Aldrig använda shorts från eve, lite för små för mig. storlek S jag har S i vanliga fall, så det är en ganska liten S
100 kr

  
Jättefint linne, aldrig använt.. Vet inte varför, för jag tycker det är jättefint. Men det passar mig helt enkelt inte. Vila
XS. 100 kr

   
 
Prickig trekants bikini i storlek 36/38 givetvis aldrig använd 100kr

    
Jättefint linne använt en gång, skitsnyggt med leggings/tights XS (snarare S) 100kr

   
PÄLSJACKA aldrig använd, har svårt att slita mig från den här, det känns glamouröst att ha den i garderoben :)
Men let's face it, jag kommer aldrig våga använda den :) Storlek M men jag tycker att den känns som en S
450 kr

    
Japp det är en kopia :)
Den här är skitsnygg, använd 1 gång 300kr

  
Den här är så söt och kommer vara skitfin när man blivit lite brun. Önskar så att den passade mig, men den sitter tight och jag känner mig obekväm. Aldrig använd S. 200kr

   
Haha sitter just å funderar på varför jag säljer dessa, jag älskar dom ju :)
Men måste göra plats för nytt :) Lackstövlar storlek 37 skitsnygga <3
450kr

  
Dyrt inköpta stövlar från scorett, använda en gång. Storlek 37
350kr

  
Vit kavaj, perfekt till student eller liknande, som synes aldrig använd. 150kr

Porto tillkommer..
Något intressant??????


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!
JA, det hoppas jag med. De är ju inte sååå muntra när de är sjuka. OCh nu när båda är sura och griniga...nej, det är ingen hit.
Men man är mamma och en väldigt snäll och omtänksam. Hihi
Ha det gott!

2008-05-07 @ 22:09:13
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: kristin

svar: hehe, det är ganska kul ju (:

smart att sälja på bloggen :)

2008-05-07 @ 22:17:28
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: Tina

Hej Gumsan!!!
Jag säger till Ullis,min väninna,hon e liten i storleken som du,hon kommer att köpa rubbet,ler,jätte fina grejer jöö,önskar jag va small,men d lär inte hända nu,men till nästa sommar,ler.Kramar i massor till dig..

2008-05-08 @ 07:05:33
URL: http://misslibra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0