Föööörlåt

Fööörlåt allihopa, är riktigt riktigt dålig med bloggen just nu.. Mkt jobb och fint väder gör mig inte så blogg sugen..
Ska skärpa till mig :) Idag har jag shoppat,( Tack Petra för presentkortet :) Och skickat iväg P för att bli klippt.. Han började mer å mer likna en svamp på huvudet, men nu är han fin igen :)

Imorgon kommer lite folk hit, och sen ska vi gå ut en sväng, ber till Gud att min huvudvärk är borta då.. Annars så löser det sig nog efter ett par öl :)

Hoppas ni har en kanon fredag, !!!! Hörs sen eller i morgon!
Vad ska ni göra i helgen???

Kram M

Kommentarer
Postat av: pilla

jo här blir det utgång ,men vet inte riktigt vad an ska ha på sig .. men jag tänkte på din huvudvärk ,har du kollat synen ?? den kan vara orsaken.. kram ha en bra lördag

2008-05-31 @ 12:57:47
URL: http://pillanlandell.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas du har en kanonhelg =)

2008-06-01 @ 16:43:46
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0