Florre å Aura2

Har varit hos Florre å Aura2 å ätit thaimat, skitgott.. Åt mer än P :)
Det är iof inte jättesvårt för P äter som en tjej, men istället så äter han 400 ggr om dagen..
I perioder lurar jag mig själv att tro att jag oxå kan äta 400ggr om dagen.. Men lär mig snabbt en läxa när jag går upp 10kg på en vecka.. Fast den läxan glömmer jag bort på ett par veckor :)

Aura är hudterapeut och hade fått ngn rolig ultraljuds maskin, den ska hon få prova ofta å länge på moi..
Hon ville även fixa mina ögonbryn, men riktigt så långt ville inte jag vara med eftersom Aura är från Rumänien, och för att uttrycka mig mildt så kan jag säga att vi inte har riktigt samma åsikt om hur ett par ögonbryn ska se ut..
Sist hon fixade mig såg jag ut som en prostituerad transvestit efteråt, men var endå tvungen att le å se glad ut för att hon inte skulle bli ledsen, medans P låste in sig i badrummet å garvade arslet av sig...
Inte snällt, inte snällt alls!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hEJ STUMPAN!!!
Appråpå ögonbryn,nästa gång du e i krokarna/hos pertan,kanske du har lust att noppa mina ögonbryyn,snart desperat,ler..men bara om du har lust/hinner..kramar från *fettot*

2008-05-19 @ 07:08:33
URL: http://misslibra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0