FEJK FEJK FEJK

Är det inte lustigt med detta facebook...??
Orkar aldrig gå in längre, men tänkte att jag skulle kolla mina mail, och blev en aning förvånad när jag får se ett mail från en tjej jag gick i skolan med för typ 15 år sedan.. Denna tjej och jag haaaatade varandra så som man bara kan hata när man är 14.. Vi slogs, vi snackade skit bakom ryggen, vi hetsade våra kompisar på varandra, en gång kastade jag t.o.m en tallrik lapskojs på henne i matsalen.. Vi skrev mkt trevliga saker om varandra på varenda toalett dörr som gick att hitta på vår skola.. Det mest positiva med att sluta nian var att slippa se denna människa, och jag är ganska så säker på att dom känslorna var ömsesidiga..

Jag vet att det gått 15 år, vi har blivit vuxna, och idag undrar man ju lite vad det var som gjorde att vi hatade varandra så sjukt mkt.. Men ärligt talat så kunde jag inte bry mig mindre om vad denna människa gör i dag..
Om hon har det bra eller dåligt är för mig fullständigt likgiltigt.. För min del så får hon gärna bo i ngn liten hydda i afghanistan I DON'T CARE!!!!!! Och bara för att vi blivit äldre så betyder väl inte det att jag måste gilla henne eller prata med henne eller att hon måste gilla mig?? Så funkar det inte i min värld..

Iaf jag har fått det här mailet och öppnar det (en aning nyfiket undrande om datorn ska explodera eller vad hon harhittat på) Och detta har hon skrivit...

                                                         
Hej gumman...
Gud va kul att se dig, du är ju snyggare än någonsin, det var länge sen man såg dig.
vad gör du nu för tiden??? Du är aldrig här och hälsar på va?
Vore ju skitkul om jag kunde komma upp till stockholm någongång och gå ut med dig och dina kompisar.
Fast jag skulle nog känna mig ganska alldaglig i ert sällskap :-p
Det vore på riktigt kul att ta upp kontakten igen.
Kramis L



Men hallå, vad är det där för jävla bullshit??
är vi kompisar nu helt plötsligt efter 15 år??
Nä tror inte det, vilket skämt.. Och seriöst, vad vet hon om mina kompisar? Har hon suttit och granskat dom eller? Japp L, i mina vänners sällskap kan du ge dig fan på att du skulle känna dig alldaglig..
Och nej, du och jag kommer aldrig att gå ut tillsammans. Sådär, spring iväg och skriv ngt elakt om mig på en toadörr någonstanns nu..

Kommentarer
Postat av: hannah Cheadle

Tycker du har en lyckad blogg!

2008-05-09 @ 22:10:59
URL: http://hannahsofias.blogg.se
Postat av: hannah Cheadle

tycker du har en lyckad blogg! (=

2008-05-09 @ 22:11:55
URL: http://hannahsofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0