Fat camp

Har precis tränat, och har tydligen tagit i så att mina ömtåliga stackars små händer gått sönder, blöder i handflatorna.. Jag vill gärna tro att det är för att jag tagit i.. I ärlighetens namn tog jag inte alls i idag..
För lagom efter min uppvärmning på löpbandet kom det fullt med folk, och att köa till maskinerna är inte min grej!!
(och en jätte bra ursäkt för att slippa) Jag lallade runt i 20 min och sen gick jag hem och åt minimajs, kände mig inte värd ngt annat när jag är så jävla lat!!!!

Jag tycker inte det är kul att träna, kunde inte jag blivit begåvad med världens hetaste kropp av naturen istället??
Livet är bra orättvist!!! Funderar på att anmäla mig till närmaste fat camp, så att ngn kan tvinga mig att träna!!!
Någon som känner till ett sånt ställe?? :)





Något sånt här tänkte jag mig!!! :)


Kommentarer
Postat av: Pertan

Du e ett pucko, elbil... ha ha ha

Och sen fatcamp, hallåååååååååååååååååååååååååååå

2008-05-14 @ 18:56:26
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0