DVÄRGSKALLE!!

Haha, allvarligt... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Jag förbannar min lilla dvärgskalle.. Solglasögon i gigantisk storlek passar inte ett litet pytte huvud..
Dom 2 sista paren kanske jag kan ha om jag försöker få mitt huvud att växa lite :)
Men dom frörsta..... FORGET IT... Kommer inte att gå, såg ut som Mary- kate eller Ashley Olsen (vet ej vem av dom) eller Nicole Richie and not in a good way... Så, den som skriver roligast kommentar till mig får dom!!!!!!

 

   Vem vill ha ?????

   dessa behåller jag...

Så skriv en rolig kommentar om du vill ha de första...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha,lite *bug* feeling över d hela,ja,jag vet att jag e stor,hoppas d stannar av,vilket jag tror,jag har inte lika ont längre iaf,d e sköönt.ta hand om dig...

2008-05-19 @ 17:57:36
URL: http://misslibra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0