Du kan komma hem nu!!

Jahapp, nu börjar det krypa lite i kroppen och tröttheten jag kände för ett par timmar sen är som bortblåst!!
Varför är jag hemma?? Varför är P inte hemma??

Egentligen gör det ingenting att han inte är hemma, det är mer det där att jag vet allt för väl hur han är när han kommer hem... Eller förresten, redan innan han kommer hem.. Jag KAN honom utan å innan..
När han lämnar stället klockan 5 kommer han utan hänsyn ringa och väcka mig och sluddrande fråga..

- darling vill du ha paj??
-Nej idiot jag sover
- Är du inte hungrig?
- Nä eftersom jag sover så...
- Men jag kan köpa paj från mcdonalds till dig
- Nej tack, jag äter inte paj klockan 5 på morgonen..
(det är alltid paj, vet inte varför han tror att jag älskar den där jävla pajen)
- Men vänta ska jag se vad det finns för paj..
- Jag vill inte ha någon jävla paj!!!

  KLICK!!!!

Sen hinner jag lagom somna om, så känner jag alkohol stanken sprida sig i sovrummet, blandat med lukten av..............japp, lukten av donken paj..

- Här älskling jag köpte paj till dig..
- Tack, suck

Kommentarer
Postat av: TINA

Va glad,att han tänker på dig ,skrattar,även om man kanske promt inte vill trycka i sig en paj på tidiga morgonen.Lika road av att läsa vad du skriver,du skriver bra,d vet du va???pössar på dig...

2008-05-10 @ 08:14:29
Postat av: andrea

din pojkvän verkar gullig:) haha

2008-05-11 @ 16:58:03
URL: http://andreaclausen.blogg.se
Postat av: andrea

svar:tack så hjärligt :)!

2008-05-11 @ 18:04:51
URL: http://andreaclausen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0