ABSTINENS på hög nivå...

Äntligen, äntligen äntligen äntligen!!!!!
Inte för att jag längtade hem eller till att börja jobba igen, men det har varit en prövning att inte få blogga vill jag lova!! Mormorn man ligger inne med har inte varit hemma vilket resulterade i att man inte kunde smita dit å låna datorn heller :-/.. Men det har varit skönt att bara vara, å att få spendera lite tid med alla dessa skitungar och med syster förstås!

P å svågern har man knappt sett röken av, dom körde sina lägereldar och öl i vanlig ordning, vilket var skönt, då slapp vi dom!!

Har oxå hunnit deklarera nu när jag kom hem och känner mig nu som den duktigaste vuxnaste (!!) i världen!!
Är jävligt stolt över att en enda gång lyckas slippa försenings avgifter och allt vad jag lyckats dra på mig..

SÅ GLÖM INTE ATT DEKLARERA GOTT FOLK!!!!! Sista dagen i morgon...

 Jävligt slappt på landet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0