What can I say??

Att säga förlåt för brist på bloggande känns lite uttjatat, så jag säger ingenting (men föööörlåt innerst inne iaf)
Gårdagen var en jobbig dag att ta sig igenom.. Bakis i värmen e inte kul.. Men vi hade kul i Lördags iaf :)
Blev lite mer avancerat än tänkt, meningen var en pub på söder, men så blev det ju inte och det hade man ju lite på känn redan innan man gick, Aura å jag parkerade oss framför spegeln och stod kvar där i flera timmar med paus för drink påfyllning med resultatet att en från början snygg sminkning i slutet blev lite transvestit varning.. Både beroende på konstant drink påfyllning och för mkt tid att sminka sig.. Det blev liksom bara mer å mer.. Och i nyktert tillstånd kan jag ju säga att resultatet blev....sådär haha. Det är tur att det var mörkt ute :)

När jag kom hem fick jag lägga mig i ett litet hörn av sängen för Aura å jag hade släpat fram alla kläder jag äger och lagt på sängen.. P var inte glad när han kom hem å skulle gå å lägga sig :) Men då var ju inte jag hemma så det spelade inte så stor roll.. :)

 Aura   Oki...

 Aurita:)   Sandra..  Puckon

 Hot stuff :)   Jaha..:)

    Aura med blicken :)

 Aura det här måste vara den bästa bilden som tagits på oss :)
Och jag är lite Stig Helmer lik :)

 Minns inte den här bilden, och det syns ju nästan, white trash Martina :)

 Dagen efter gällde mkt stora solglasögon och spy påse :)



Kommentarer
Postat av: Aura

hahahahahaha. den högst upp på oss är sanslöst bra! puss

2008-06-04 @ 11:31:55
URL: http://Aura.blogg.se
Postat av: Martina

Hahaha ja jag vet :) Vi e as snygga :)

2008-06-04 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0