Väntan e över...

Nu har äntligen paketet från forever21 kommit och jag ska hämta det efter jobbet..
Vore ju jätte roligt, om det inte vore för att ett billigt paket slutade med ett svindyrt... Måste lösa ut paketet för ytterligare 800 kr.. Så med frakt och tull och alla andra jävla avgifter så blev det totalt nästan 1500 i bara avgifter runt omkring!! Och jag kommer ALDRIG mer göra om det här misstaget..

På det så skickade jag ju för ett tag sen tillbaka en bikini överdel till Nelly.se.. Men dom har aldrig fått den förstår ni.. Så nu måste jag betala 1045 kr för en bikini underdel.. INTE PROFFSIGT av dom.. Och jag kommer aldrig någonsin beställa ngt där ifrån igen heller!!!!

Kanske dags att sluta beställa grejer på nätet :) Okej att bli ruinerad för saker man faktiskt köper, mindre okej att lägga alla hårt inarbetade slantar på avgifter eller saker man inte ens har...

Nu vill jag åka hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0