Sandpapper

Ja det känns som om jag har sandpapper i halsen.. Är en patetisk syn med snor som rinner och svullna ögon (usch)
Skulle egentligen åkt å köpt ny sverige tröja (FÖR DET MÅSTE MAN HA!!) min gamla är i barnstorlek 140 och har krympt ochjag börjar se smått trashig ut i den.. Men jag orkade inte.. Som tröst ska jag nu åka till Willy's (av alla ställen haha) Och köpa tredje säsongen av desperate housewives. Sen ska jag lägga mig i soffan och inte resa mig fören det är dags att sova.. då ska jag krypa in till sängen..

Trots att det var ganska jobbigt att orka jobba idag så får jag väl vara tacksam för min mkt förstående kollega Bine som oxå tyckte att det var heeeelt okej att sova någon timme på arbetstid.. Vi la oss helt enkelt på varsinn liten madrass och sov :) Hoppas verkligen att min chef aldrig hittar den här bloggen, iaf för Bines skull..:)
Själv har jag bara ett par veckor kvar av helvettet.

Jag blir för varje dag som går mer å mer intresserad utav att jobba med foto på ngt vis. Älskar att fota och hålla på med bilderna. Det är min stora stora hobby.. Jobbade som fotoassistent ett tag för något år sedan och tyckte det var skitkul..
Någon som har tips på utbildning??????

                                                 
                                                            Söta Bubb

                                                            Kay Kay

                                                             Lee

                                                            Mille

                                                             Bubb igen

                                                             Anton <3

                                                             Mille

                                                            Igen

                                                            å igen :)

                                                            Bubba e törstig

                                                            Anton skjuter rakt på min kamera lins :-/

                                                            Mille

                                                            Gustav

Ingen behöver ju undra över favorit motiv att fota iaf :) Tror jag har en miljard foton på syskonbarnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0