Ny dator

Nu har P installerat nya datorn och allt är konstigt.. Den är mkt finare och skärmen är gigantisk i jämnförelse med den andra. Men allt ser konstigt ut och jag saknar alla bilder och annat jag hade i den gamla..

Dessutom har jag blivit strängt förbjuden att gå in på vissa sidor och att göra vissa saker eftersom P tydligen lider av förföljelse mani och tror att facebook ger virus i hela datorn.. Bara att gå in på facebook eller msn (det är dom två värsta enligt P) Kommer att ge oss virus i hela datorn.. Ja, vad säger man.. Det är ju bara att snällt låta bli, tills han vänder ryggen till!

Vet inte om den totala bristen på kommentarer tyder på att det fortfarande inte funkar eller att ni totalt övergivit mig :( Men tror på det förstnämnda eftersom ni enligt statistiken fortfarande är några trogna som läser även fast jag varit dålig på att blogga... Ja det blir ju inga bilder idag eftersom jag inte har några i den här nya datorn...

Det blir inget Båstad iaf, det blir picknick och häng med Martin och hans tjej.. Sen får vi se vad som händer. Ganska skönt, känner mig inte direkt upplagd för 110 mil i bil på 2 dagar... Fast det suger ju å vara kvar i stan oxå iof..
Ja ja jag kommer göra det bästa utav det..
puss på er!!

Kommentarer
Postat av: martina

Hallå ni är usla på att komentera... Det går ju uppenbarligen :(

2008-06-21 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0