Mums, nja..

Har vräkt i mig godis så jag mår illa idag med :) Varför känns det alltid som en bra ide att äta upp en påse lösgodis ända tills skiten ligger i magen och ger en ångest... Undrar lite vad som hände med min träning :) Bläää jag är bara full av jordgubbs dödaskallar och orkar inte tänka på träning..

Idag hoppas jag på en bio, blir jäkligt svårt för mig å P att komma överrens om film bara... Hulken känns inte aktuell för mig.. Och jag gissar på att SATC inte känns okej för honom haha.. Vi får se.
Hellst skulle jag bara åka å köpa desperate housewives 4 boxen.. Har abstinens.. Kollade klart på förra boxen på två dagar alltså ca 7-8 timmars DH om dagen, haha konstigt man har abstinens :)
Skulle kunna gifta mig med Carlos, manligare får man fan leta efter.. Egentligen inte snygg, men så manlig :)

 "Carlos" <3 haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen någon som tycker också gillar Carlos! Han är en riktig karl!!

2008-06-22 @ 21:49:07
Postat av: Martina

Japp det är han, i allra högsta grad :)

2008-06-23 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0