Midsommar from hell!!!

Vill inte ens prata om gårdagen.. Tänker ta det minnet och stoppa i en skål som Dumbledore i Harry Potter..
Och tro mig, jag kommer inte ta fram det särskillt ofta, hur kommer det sig att folk alltid ska börja gråta och tycka synd om sig själv när dom druckit?? Och hur kommer det sig att vissa människor söker så desperat efter uppmärksamhet att dom gör vad som hellst, å då menar jag VAD SOM HELLST, för att få den??? Jag blir så trött.. Och såna här ggr inser jag att hur gärna jag än vill så är jag inte 20 längre.. Det är bara pinsamt och patetiskt upprörande och en stor besvikelse att man får se folks rätta jag efter några drinkar.. Och jag hade hellre sluppit se det.. Nu kommer jag aldrig mer kunna se vissa personer i ögonen igen utan att min blick kommer att säga " jag respekterar inte dig" Men det känns iof som om det  kvittar.. Tycker bara synd om dom som inte ser igenom det där..

Och idag, känner jag mig ganska nöjd med att vara 29 år.. Ibland kan man låtsas att man är 20 igen, men utan allt drama som vissa personer i min egen ålder tydligen inte vuxit ifrån.. Men det mina vänner, är inte mitt problem..

Hoppas ni hade en trevlig midsommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0