Krashad dator

Sorry det har inte blivit mkt skrivet här.. Datorn har börjat leva ett eget liv och nu funkar den inte alls.
Vi ska nog köpa ny idag!! Så sen blir det skriva av :)

Kul match igår :-/  Zlatan it's over, I don't wanna marrie you anymore...

Vad ska ni göra i morgon midsommarafton?? Det går väl inte att lämna komentarer på skit bloggen, men ni kan väl göra ett försök :)

För min del, så vet jag inte riktigt.. Vi har ångrat oss 10 ggr redan. Men senaste förslaget var visst Båstad, P är ganska impulsiv så jag vet inte om jag ska åka över 50 mil när jag kommer hem eller om vi ska vara kvar i Stockholm..
Det visar sig, det blir nog bra oavsett.. Hoppas jag har en ny dator ikväll, annars får ni ha en jättebra midsommar!!!!!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0