Ja tack...

Jag tycker i motsats till alla andra (vad det verkar) inte att agyness eller kate moss är snygga.. Jag fattar inte vad det handlar om riktigt, jag verkar vara ganska ensam om det :) Här är några jag inte skulle tacka nej till att byta utseende med :) Å nu kommer ni förstå mitt ideal och varför jag inte tycker att Kate e snygg, det här är väl raka motsatsen :)



                         
                                   





Victoria Beckham Nice Picture



beyonce knowles in bikini

Och om jag såg ut så, så skulle jag kunna gifta mig med vem jag ville ( HA det kan jag väl endå!!) Och då skulle det svåra valet stå bland dessa :)

 



 

 

Å herregud, kanske blir svårt att välja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0