I don't love you blogg.se

Nu har jag hört från typ 3 håll att det inte går att lämna kommentarer här på bloggen, tyckte att det var lite tyst från er :)
Tyvärr så vet jag inte riktigt vad jag ska göra åt det, men det börjar ju luta åt att inte vara kvar på blogg.se som bara är strul. Ingenting funkar, man tappar ju liksom lusten om man varje gång får hålla på i minst en kvart för att komma in på bloggen.. Och nu kan ni inte lämna kommentarer heller :(

Igår shoppade jag maaaaassor av fina kläder :) Ska lägga upp bilder när jag kommer hem!!
Borde inte vara på jobbet känns det som, har fått feber igen, borde bara ha tagit det väldigt lugnt hela helgen, men jag blir så sjukt rastlös så det går inte.. Men men är så glad över alla kläder så det väger upp lite feber :)
TACK ANNA!!!!! :)

Hörs sen, ha en bra dag! M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0