Hmm

Har jag missat ngt???
Kan någon tala om för mig varför Säsong 1,2,4 och 5 av desperate housewives kostar 199 kronor.
Men säsong 3 som jag vill ha kostar 359????????????????????????????????????????????
Är det rättvist? Köpte den iaf men ställer mig frågan om det är någon som seriöst försöker panka mig??
Så jävla typiskt är det, just det jag vill ha är ALLTID liiiite dyrare.. undrar nu om jag helt sonika borde ha hoppat över säsong 3 och hoppat direkt på säsong 4. Men tyvärr så brukar det ju hinna hända en del i såna här serier..
Ngn blir mördad en annan blir präst (fast den tidigare varit missbrukande prostitute) En annan har blivit kär i sin mans far men har ett förhållande med sin son osv. Bäst att inte missa något super viktigt, nu är det kasta ut P från vardagsrummet och på med DH som gäller..
Hoppas ni är piggare än jag är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Martina å tack för lånet av din LO , nu kan du beundra dig själv på Skapas sida. Dock är ej hela Lo:n med, sorry ! Kram maya

2008-06-14 @ 10:37:32
Postat av: martina

Å jag ska genast beundra mig själv haha :)

2008-06-15 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0