FOTBOLLS EM :)

Är inte EM en fröjd för ögat :-D


Sitter på jobbet och vill i vanlig ordning mest gå hem, om jag slutar kolla på klockan kanske tiden går lite snabbare..
Framförallt eftersom jag inte ens har börjat än :(

Vet inte vad det är med mig å tider, jag måste ha något program i huvudet som är inställt på att aaaldrig komma försent.
Jag kommer ALLTID minst en halvtimme för tidigt till jobbet.. Okej om jag ville vara här, men det är ju det sista jag vill..
Det måste hänga ihop med att jag alltid kom försent till skolan när jag var liten..
Men då skulle jag önska att programmet ställde om sig till att komma i tid istället för en halvtimme för tidigt :(

Nu ska jag jobba....suck.... Kul väder vi har idag förresten...
Ha en bra tisdag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0