Den här bloggen gör mig såååå aaaarg!!!

Har i en timmes tid försökt komma in på bloggen, men det har bara stått FEL LÖSENORD hela tiden..
Ungefär som om jag inte skulle veta vad mitt lösenord är.. Jag blir helt vansinnig på såntoch vill nu bara slå sönder någonting. Hyperventilerar utav ilska....

Bortsett från att jag hatar skit datorer och bloggar som inte funkar så är det snart dags för match :)
P har dragitin till stan med massa kompisar och jag skulle egentligen oxå följt med, men ångrade mig i sista stund..
Jag orkar verkligen inte, å så vet man att det slutar med att man faller för grupptrycket (haha vilken nörd) och dricker några öl, och sen orkarjag inte jobba i morgon.. Herregud jag borde verkligen heta Positiv i efternamn..

Nä men seriöst (jag kan vara det med när det krävs) så stannar jag hellre hemma å kollar matchen utan störande moment (läs P) idag.. P är INTE en sån där fotbolls kille egentligen, han låtsas bara för att få dricka öl på en tisdag utan att jag blir arg :) Det är ganska irriterande när HAN frågar MIG om regler och spelare, en gång försökte jag verkligen förklara offside regeln med lakritsgodisar, men jag tror inte att han hajjade :) P äääälskar motorsport av alla de slag, och fotboll är INTE för män anser han,( jag kan tyvärr inte hålla med darling, tycker det finns gott om män på plan :)

Nu har jag naturligtvis dragit på mig sverigetröjan och lagt colan på kylning och ser fram emot Sveriges första match för mig själv i soffan... bara jag å Zlatan :)

HEEEEJA SVEEEERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   IBRA SÅKLART!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0