Dagen idag var en solig dag :)

Seriöst, skulle det inte funka bättre med bloggen efter flytten????? Ingenting funkar ju längre!!! Suttit å kollat bloggar en stund och får ont i magen utav alla 14-16 åriga småtjejer som skriver om hur mkt dom suuuuper!! Allvarligt, har dom inga föräldrar?? Allt dom skriver om är vilken sorts x-cider dom drack i helgen och vilka killar som fick ligga.. Ska man ha sex när man är 14?? Ska man prata om det som om det är det enda man gör och som om det är precis som det ska??
Överallt läser man om dessa unga unga tjejer som är ute till 5 på morgonen, hamnar på ngn efterfest där dom har sex med någon som dom knappt har namnet på och föräldrarna köper deras sprit.. Jag blir bara ledsen.
Undrar om dessa tjejer är lika nöjda om ett par år när självkänslan är i botten.. USCH!!!
Hatade mina föräldrar när jag var i den åldern, jag fick inte göra någonting, bokstavligen.. Martina 16 år skulle vara hemma klockan 9 och ringa hem flera ggr under kvällen så att dom kunde försäkra sig om att jag inte var full..
Hatade dom då men är tacksam idag.. Ja en del saker tycker jag fortfarande var sjukt överdrivna, men hellre det. Mkt mkt hellre det.. Många man umgicks med då och avundades för deras föräldrars brist på intresse är döda idag. Har knarkat ihjäl sig.. Andra är riktigt nedgångna narkomaner. 2 har tagit livet av sig.. Självklart gick inte alla den vägen.. Men jag är endå glad för mina föräldrars stränghet, festa och träffa killar hinner man endå, när man är mogen för det..

Okej slut på predikan, här kommer osminkade bilder från idag, håll till godo :)

 Flottish :)   
Okej ruttnar på den här bloggen, orkar inte lägga upp fler, ingenting överhuvudtaget funkar här...suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0