Carolina du trevliga människa

CAROLINA: Tog bort din kommentar eftersom jag tyckte att den var ganska patetisk. Men jag ångrar mig nu i efterhand.. Skulle ha låtit den vara som ett tydligt tecken på hur humor befriade människor det finns här i världen.. Tänker inte ödsla energi på att försöka förklara för dig att det finns något som kallas humor och ironi, för helt uppenbart så är det inte ngt du känner till..
Ingen har bett dig att läsa min blogg, och om jag är så sorglig och tråkig eller hur det nu var, så förstår jag inte varför du uppenbarligen läst varenda inlägg jag hade..  Och nästa gång du vill ge en trevlig kommentar, så våga åtminstone ge en adress att svara till... hmm..

Kommentarer
Postat av: sara osman

fick också en såndär trevligt kommentar idag, lade just upp den men jag tror nog inte att det är samma tjej.

2008-06-26 @ 16:38:46
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: carro/carolina

Hej gumman det här är carolina din ex jobbarkomis som skriver.. hoppas att du vet att det inte är jag som skrivit det andra som du tagit bort..... kram kram kram miss you.

2008-07-09 @ 14:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0