Blogg.se vad sysslar ni med???

Varför har min text blivit oläslig??
Varför har blogg.se ändrat min läsliga text till den här???
Är det ett straff för alla hårda ord???
I såfall, BLOGG:SE I'LL TAKE IT ALL BACK... Om jag bara får tillbaka mina bokstäver!!!!

I morgon får jag tillbaka den gamla datorn med alla blder.. Visste inte hur handikappad jag skule känna mig utan min stenålders dator.. Eller nja, det är väl iof inte datorn i sig utan det faktum att jag inte har en enda bild i den här och att vi inte hunnit lägga in alla program så jag kan inte lägga in bilder i den här än..

I morgon är det bara att jobba igen, vad kul det ska bli :-/ Vill bara att det ska ta slut nu.. Jobbar vecka 28 å sen behöver jag aldrig gå dit igen, å tro mig det kommer jag inte heller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0