Äntligen..

Har försökt komma in på bloggen i en miljonår känns det som, men det har inte gått..
Och som avslutning som påstod dom när jag försöker logga in att jag har fel lösenord... I DON'T THINK SO!!!!!!!
Kan väl för fan mitt eget lösenord.. Tillslut var det tydligen inte fel längre, för det gick ju att logga in tillsist. Ungefär en sekund innan datorn åkte i väggen, så man får väl tacka för det blogg.se...

Har precis skrivit ett hat mail till nelly.com.. Och är på riktigt uselt humör.. Betalade just 1066 (!!!!!!!) kr för en bikini underdel. Tycker dom varit så oproffsiga så jag vet knappt vad jag ska säga.. Dom bara levererade att min retur inte kommit till dom och att jag var tvungen att betala hela summan. Det bara känns som BULL SHIT!!
Var skulle bikinin tagit vägen?? Har ngn post sorterare på posten tagit den??????  Nä, man tycker att dom kunde skött det anorlunda, det är inte på det här sättet man behåller sina kunder, defenitivt inte mig iaf...

Så om ni ser ngn som springer omkring med en knall gul bikini överdel i sommar, slå ner den jäveln...
Inte om det är en knall gul underdel, för då är det jag , och tro mig jag har betalat för den 2 ggr om!!!!

Lägger in lite bilder från helgen, B.l.a kubb med Martin och hans nya tjej :) Och utflykt till fjäderholmarna (mysigt!!)

 Glöm inte solskyddet :)

 På väg in till stan för middag med Martin och tjej (ja, jag har glömt vad hon hette)

 Nykära <3 Njut så länge det varar :-/

 THE girl :)

 Kubb, P och jag vann 3 ggr av 3 HA!!

 Fjäderholmarna med mkt gravid Aura2 och Florin

 Florin och hög gravida Aura2

 Åt upp hela skiten, som om det inte fanns ngn morgondag, eller beach 08 haha

 P och Florin

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0