Äntligen hemma!!!

Gud va jag har längtat hem idag.. Fick dessutom jobba över på min tidiga dag.. Försöker trösta mig med att jag slutar det här jävla jobbet i juli, och sen ska jag göra ngt jag tycker är roligt!!!

Ska strax ta kort på alla kläder som kom igår så jag får höra vad ni tycker..
Är ngn på jakt efter snygga kjolar så håll utkik, tyvärr kunde jag inte ha 2 av kjolarna som var i storlek S men snarare är XS och jag har lite för mkt höfter för det.. Kommer inte att ge bort dom, men sälja dom billigt. Får se om någon utav er är intresserad annars blir det blocket.. Så synd dom är så fina och man hade ju garanterat varit ensam om dom.. Men men.. Får väl tacka mamma för mina höfter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0