Sorry sugerpies

Jag har varit så jäkla dålig på att blogga senaste dagarna, fööörlåt.. Men har fullt upp med att........inte göra ett skit!!
Är med P, storasyster, svåger och alla söta barn på landet.. Vi har byggt veranda och handlat utemöbler, gått promenader med söta Gustav och Wilma, kollat på film, läst, ätit och jäst i allmänhet :) Alla är/ var i Båstad och glassa och jag befinner mig mitt ute i skogen.... och kunde inte vara gladare, skulle inte vilja byta..

Idag har Gustav 2 år fått en eldriven 3 hjuling (motorlyck= motorcykel) Och alla barn inklusive 7 åriga Ante harslagits om den... Just det... P och svåger har varit och hämtat en båt också, och dom hade köpt fiskeprylar och så.. Så nu kanske vi slipper dom lite :) Petra och jag har oxå shoppat lite idag :) Framförallt har vi fått Wilma 3 år att uppskatta shopping..

Martina- Nu ska vi åka å shoppa
Wilma- Jaaaaa yeeeees karlsson jaaaa yeeees
(karlsson är ett slags lågprisvaruhus med allt du kan tänkas behöva (och mest av allt, det du inte behöver)

Hon lär sig hon med.....

Ska försöka uppdatera lite oftare, Hoppas ni har det bra iaf... Kram på alla!!!

Kommentarer
Postat av: pilla :

Man ska läras i tid !!!

2008-07-16 @ 11:09:35
URL: http://pillanlandell.blogg.se/
Postat av: martina

ja det var det vi tänkte :)

2008-07-16 @ 13:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0