Solglasögon i alla färger!!

Min passion över allt annat är solglasögon.. Har hur många som hellst och får aldrig nog :) Så gissa om jag kände mig som i himlen när jag hittade sååå billiga solglasögon på asos. Har aldrig tänkt på att kolla på herr delen.. Tjej solglasögonen har jag varit halv impad av.. Men nu hittade jag massor och har beställt :) Frakten var oxå svin billig. 54 kronor.. Undrar om jag blir lurad igen nu :) Det här har jag köpt...

ASOS Blue Large Frame Plastic Aviator Sunglasses ASOS Metal Top Visor Sunglasses
ASOS Metal Top Visor Sunglasses ASOS Large Plastic Frame Aviator Sunglasses
Spitfire 'The Belvedere' Aviator Sunglasses Jeepers Peepers Chunky Plastic Frames
Jeepers Peepers Retro Turbo Bright Sunglasses Och så blev det några andra grejer,

ASOS Star Detail Bangle ASOS Metallic Bangle With Flower Detail
ASOS Filigree Butterfly Detail Bangle ASOS Trucker Girl Necklace.

Ville så gärna köpa det här Disaya 'Eat Me' Banglemen ekonomin tillät inte :(..

Kommentarer
Postat av: JENNA

jag vet inte vad det är, men jag mår bara jävligt dålig nu.

2008-07-02 @ 20:47:45
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0