Senil några år för tidigt!

Åkte hem från landet utan mobil och kameraladdare och ALLA nycklar.. Jobb nycklarna jag behöver för att kunna stänga idag och som ska lämnas tillbaka på fredag som är min sista dag här (tack gud).. Endå gick jag tio varv i huset för att vara säker på att jag fått med allt.. Tröttsamt, mkt tröttsamt..

Idag började jag halv elva, men är lika trött iaf, bussarna har iaf börjat gå igen :) Men hörde något om att det kunde bli ny strejk i morgon igen!! Kan dom inte bara få det dom vill ha så jag kan få behålla några kronor istället för att slösa dom på taxi????

Hade fått ett mail från ASOS att det hade blivit ngt fel och dom blå (snyggaste) solglasögonen fanns tyvärr inte..
Beställde främst för att jag ville ha dom! Men det är väl min vanliga tur!!

Fy fan vad jag gnäller idag ser jag :) Det kunde ha varit värre... Man kunde ju ha varit fast på jobbet sent utan nycklar, i spöregn.... nä just det, det var ju så det var ja....

Ha en bra måndag alla, och håll tummarna för att det är lite sol i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0